فرمانداری آبدانان

معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی آبدانان

معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی  آبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _در این مراسم که فرماندار آبدانان ، معاون فرمانداری, مسئول حراست ,مسئول روابط عمومی  و مسئول اداری مالی فرمانداری آبدانان حضور داشتند  هاجر عزیزی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی معارفه و از زحمات حسن میری بخشدار قبلی تقدیر و تشکر شد

فرماندار آبدانان  در این مراسم گفت:مسئولیت هایی که به ما واگذار می شود یا برای آن مسئولیت ها انتخاب می شویم گذراست و باید هدف ما خدمت به مردم باشد

مرادحاصلی افزود:امانتداری، قانون مدار بودن و پاکدستی در کنار مدیریت توانمند، ویژه گی های مهمی است که هر مسئولی در هر رده ای باید به این ویژه گی ها آراسته باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های بخشدار معرفی شده ابراز کرد: خانم هاجر عزیزی ، فرزند معظم شهید ؛جوانی مؤمن، متعهد و با انگیزه است که با مسائل شهرستان آبدانان  آشنایی دارد..

عزیزی ، بخشدار جدید مرکزی آبدانان هم در این جلسه اساس کار خود را خدمتگذاری صادقانه دانست و گفت: امیدوارم بتوانم در عینیت بخشیدن به اهداف و سیاست‌های نظام‌ جمهوری اسلامی و منویات رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید کارهای مفیدی انجام دهم.

در این مراسم از زحمات حسن میری بخشدارسابق  مرکزی آبدانان تقدیر و سرکار خانم هاجر عزیزی به عنوان بخشدارجدید  مرکزی آبدانان معرفی شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است