بمناسبت روز معلم

پیام مشترک امام جمعه و فرماندارآبدانان به مناسبت گرامیداشت "روز معلم"

پیام مشترک امام جمعه و فرماندارآبدانان  به مناسبت گرامیداشت "روز معلم"

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه وسیروس مرادحاصلی  فرماندار آبدانان با صدور پیام مشترکی ضمن قدردانی و تشکر از زحمات شبانه‌روزی و خالصانه همه معلمان، مربیان و اساتید تلاشگر سنگر تعلیم و تربیت، روز معلم را به این قشر فرهیخته تبریک گفتند. در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«قشر معلمین از عزیزترین، زحمت کش ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه اند»

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و فیلسوف عالی مقام و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغازین روز هفته بزرگداشت معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.

بی شک هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و یکی از ابزارهای  مهم توسعه آینده هر کشوری ، تربیت وآموزش صحیح جوانان آن می باشد.

ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی است و روز معلم، روز تجلیل و تقدیر از ارزشهای والای انسانهای فرهیخته است که تکریم منزلت آنان وظیفه مهم ما  است .

اینجانبان ضمن ادای احترام به محضر معلمان دلسوز وزحمتکش وتبریک هفته معلم/ به روان تابناک معلم شهید ایت الله مرتضی مطهری درود می فرستیم ورحمت واسعه خداوند را برایشان مسالت وسلامتی مقام معظم رهبری را درسایه مهر آسمان ولایت حضرت امام زمان عج از یگانه بی نیاز نیازمندیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است