پیام تبریک فرماندار

پیام تبریک فرماندار شهرستان آبدانان به مناسبت روز ارتش

پیام تبریک فرماندار شهرستان آبدانان به مناسبت روز ارتش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _متن پیام سیروس مرادحاصلی  فرماندار شهرستان آبدانان به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بدین شرح است .

"۲۹ فروردین ماه" سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب "یک روز تاریخی و پر مضمون و جز خاطره های ماندگار و معنادار به حساب می آید" هر ساله یاداور رشادت های دلیر مردانی است که شجاعانه به دفاع از میهن پرداختند.

 ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان ارتشی مقتدر، صلح طلب و مردمی، در پاسداری از استقلال ایران اسلامی، با تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن در طول ۴۰ سال عمر با عزت انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی برای اقتدار کشور عزیزمان، بیرق شهادت طلبی بر افراشت.

اینجانب به پاس رشادت‌ها و رادمردی‌های ارتشیان غیور، مراتب تبریک صمیمانه خود را به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت همه ارتشیان سلحشور ابراز داشته و از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزونتان را تحت توجهات حضرت صاحب‌ الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌ الله العظمي امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است