فرمانداری آبدانان

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان آبدانان

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان آبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ با حضور فرماندا ر ؛ امام جمعه ؛ فرماندهان انتظامی و نظامی ؛ و اقشار مختلف مردم مراسم گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرستان آبدانان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیمحمدی نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) با اشاره به حوادث 88 گفت : جهت مبارزه با توطئه های شیطانی دو راه وجود دارد لول استادگی در مقابل دشمن و از انقلاب جدا نشدن و دوم تقوا داشتن است .

حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی  بر لزوم بصیرت افزایی تاکید و اظهار کرد: فتنه ها همیشه نظام و انقلاب اسلامی را تهدید می کند و ما باید هوشیار باشیم.

وی رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران در این چهل سال را ایمان، بصیرت، اتحاد و ولایت مداری دانست و گفت : مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده اند و این امر، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است .

نماینده ولی فقیه در سپاه امیر المومنین (ع) در پایان تصریح کرد : دشمنان انقلاب اسلامی و ایادی کفر در تلاش هستند اعتماد عمومی مردم نسبت به نظام و مسوولان را از بین ببرند و به کشور ضربه بزنند که البته با اتحاد ملی و انسجام همه مردم در رسیدن به این هدف ناکام خواهند ماند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است