شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان

برگزاری یازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان

برگزاری یازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان – درابتدای این نشست محمد پیری مدیرآموزش و پرورش شهرستان طی سخنانی با اشاره به تشکیل ستاداسکان مهمانان نوروزی از آمادگی کامل مدیریت در پذیرش مطلوب و شایسته مهمانان نوروزی خبر داد . وی همچنین درخصوص برگزاری آیین تجلیل از مربیان پرورشی در سالروز تاسیس نهاد امورتربیتی و نیز جشنواره خیرین مدرسه ساز و پیگیری مشکلات بیمه آتیه سازان نکاتی را اظهار داشت.

مرادحاصلی فرماندار شهرستان نیز باتقدیراز حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن در خصوص عملیاتی کردن بیانات رهبری معظم انقلاب جهت برون رفت از مشکلات فعلی سخنانی را بیان داشت.

حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه شهرستان نیز بر اولویت بندی در ارائه مشکلات با توجه به حضور معاون وزیر در شهرستان تاکید کرد و نسبت به رفع مشکلات اساسی آموزش و پرورش شهرستان ابراز امیدواری کرد.

طرح و پیگیری مشکلات و مطالبات آموزش و پرورش شهرستان با توجه به سفر معاون محترم وزارت آموزش و پرورش به شهرستان آبدانان، برگزاری آیین تجلیل از مربیان پرورشی درآستانه 8اسفند سالروز تاسیس امورتربیتی، تعیین ستاد مرکزی و مراکز مجری طرح ستاد اسکان مهمانان نوروزی ؛ برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در اواخر اسفندماه از جمله مصوبات یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است