جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در آبدانان

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان آبدانان برگزار شد.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان آبدانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان  به ریاست مرادحاصلی فرماندار آبدانان وبا حضور دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ،  و رؤسای دستگاه های اجرایی عضو کارگروه در محل دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد .

سیروس مرادحاصلی فرماندار آبدانان  در این جلسه  گفت : در راستای تلاش و سیاست های دولت در این مبحث و تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور ، شهرستان نیز در امر پیشگیری ، درمان ، مبارزه با عرضه و تقاضا تلاش های زیادی را معمول داشته است.

فرماندار آبدانان با اشاره به پدیده شوم مواد مخدر و مسائل و مشکلاتی که برای خانواده و جامعه به همراه دارد بیان داشت: بهترین راه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر، فرهنگ‌سازی است و تحقق آن به حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی، متولیان و خانواده ها نیاز دارد.

ریس شورای همانگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان ,باتاکید بر اینکه مبارزه با موادمخدر تنها وظیفه دستگاه قضا و نیروی انتظامی نیست،اظهار کرد:برای موفقیت در مبارزه با مواد مخدر،علاوه بر مسئولان، ارباب جرایدو مطبوعات ، مردم نیزباید احساس مسئولیت کنند.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ایلام نیز در این جلسه بیان داشت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب  به خانواده ها نسبت به آثار سوء مصرف مواد مخدر را از  مهمترین موارد در کاهش اعتیاد دانسته وابراز داشتند، باید کارگاه های آموزشی با موضوع آشنایی، پیشگیری و مقابله با مواد مخدر برای جامعه هدف مخصوصانوجوانان و جوانان بصورت جدی وکارآمدبرگزار گردد.

در پایان هر یک از اعضاء نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص دستور کار جلسه را مطرح نمودند.

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است