به ریاست فرماندار آبدانان

جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان بامحوریت دهه فجر

جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان بامحوریت دهه فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان  با دستورکارهماهنگی وبرنامه ریزی ویژه اجرای برنامه های ستاد دهه مبارک فجر؛ به ریاست حاتمی  فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان آبدانان  و با حضورحضرت حجت الاسلام والمسلمین سوری امام جمعه شهرستان وسایر اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارگردید.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین سوری امام جمعه آبدانان در این جلسه بیان داشتند چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین حوادث مثبت تاریخ معاصر کشور در مسیر اعتلای دینی و ملی کشور بود که فرا گیرترین انقلاب و خیزش مردمی بر علیه ظلم و استبداد و استعمار و طاغوت نیز بود، انقلاب اسلامی ایران حادثه خجسته تغییر مسیر کشور تاریخی ایران از استیلای سلسله های موروثی شاهنشاهی به محور استقرار نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی بودـ

امام جمعه آبدانان افزود : دهه فجر فرصتی است مناسب جهت معرفی ارزش های دینی و اسلامی انقلاب به نسل جوان و این کار محقق نخواهد شد مگر با همکاری احاد مردم علی الخصوص اتحاد و همکاری تمامی دستگاههای اجرائی .

فرماندار آبدانان در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشتن یاد و نام شهدا گرانقدر گفت : مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند؛زیرا حضور فعال مردم سبب شکل گیری انقلاب اسلامی و رشد و نمو آن  شد و همه ما می بایست دنباله رو راه شهدا باشیم.

حاتمی افزود : دیپلمات ها و سیاسیون ما  در حال رایزنی و برقراری ارتباط با سایر کشورهای همسایه  به دنبال منافع مشترک هستند تا شرایطی که استعمارگران برای کشور ما بوجود آورده اند از جمله محدود کردن سرمایه های کشور ؛محدودیت در فروش نفت کشور ایجاد کرده اند را از این شرایط خارج کنند .

نماینده عالی دولت درشهرستان آبدانان خاطرنشان کرد : در طول ایام الله دهه فجر 12طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 35میلیارد تومان افتتحاح و به بهره برداری خواهد رسید . و 2طرح نیز با اعتباری بالغ بر 13میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد .

وی همچنین ضمن تقدیر و تاشکر از استاندار محترم ایلام که در اولین فرصت وارد منطقه سیل زده مورموری شده و اقدام جهادی ایشان در حل مشکلات سیل زدگان تصریح کرد : با اقدام جهادی ایشان ودرخواست ما در خصوص کمک های بلا عوض از سوی بنیاد مستضعفان مبلغ 4میلیارد و 500میلیون تومان برای تهیه اسباب و اثاثیه و لوازم خانگی مردم وارد حساب کمیته امداد امام (ره) شده که در نزدیکترین زمان در اختیار مردم سیل زده قرار خواهد گرفت .

رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور عشایری کل کشور به مناطق سیل زده مورموری و دیدار با عشایر گفت : ما در جریان این سفر توانستیم که قول مساعد معاون وزیر را جهت دریافت یک دستگاه تانکر آب رسان را برای شهرستان بگیریم .

فرماندار آبدانان در پایان ضمن انتقاد از برخی مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در خصوص تعلل در راه اندازی سامانه شبکه دولت خاطرنشان کرد که مسئولین ادارات مدیران کل خودرا در سفر به شهرستان جهت بررسی مشکالات و خواسته های مردم ترغیب کنند .

در این جلسه دادستان شهرستان با انتقاد از شهرداریها در خصوص نصب دوربین های امنیتی در سطح شهرستان گفت : شهرداریها در این خصوص نباید کوتاهی کنند .

در پایان  پس از بحث و تبادل نظر اعضا مصوباتی به تصویب رسید .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است