جلسه شورای آموزش و پرورش

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان برگزار شد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان  آبدانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ در مورخ 24 دی ماه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان با حضور امام جمعه،فرماندار شهرستان ودیگر اعضای شورا در هنرستان آل اسحاق شهر آبدانان برگزار شد .

در این جلسه در خصوص بررسی اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسه قبل، برنامه ریزی برای هفته گرامی داشت شوراهای آموزش و پرورش، برنامه های  دهه مبارک فجر، راه ارتباطی دبیرستان آل اسحاق  بحث و تبادل نظر شد.

مرادحاصلی فرماندار آبدانان  با  بیان اینکه آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام به حساب می آید و نقش مهمی در برنامه های توسعه اجتماعی – اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند به اهداف و وظایف شورای آموزش وپرورش اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش و پرورش توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت است واز آنجا که رسالت آموزش و پرورش در جامعه بسیار حساس و مهم می باشد و از اهمیت و جایگاه خاص و زیر بنای توسعه کشور است  همه وظیفه داریم به آن کمک نماییم.

وی افزود : در خصوص مشکل برق دبیرستان آل اسحاق مبلغ 500میلیون ریال اختصاص خواهد یافت و مشکل راه ارتباطی این دبیرستان در آینده نزدیک با انتخاب پیمانکار مرتفع خواهد شد .

حجت السلام والمسلمین حاجیلری با بیان اینکه آموزه های اسلام ، سراسر دعوت به تحصیل و علم آموزی است، عنوان کرد: توجه به مسائل و مشکلات آموزش وپرورش ضروری است و انتظار می رود همگان در جهت ارتقاء  فعالیتهای آموزشی و پرورشی گام بردارند.

امام جمعه آبدانان  در ادامه سخنان خود با اشاره به هفته شوراهای آموزش و پرورش ، بیان داشت: امر شورا و مشورت در دین مبین اسلام از چنان جایگاه رفیعی برخوردار است که قرآن مجید یک سوره به نام شورا به آن اختصاص داده است.

در ادامه این نشست اعضای حاظر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته و مصوباتی نیز جهت پیگیری و اجرا در شهرستان به تصویب اعضا رسید .

در پایان جلسه از اعضای قدیم شورای آموزش و پرورش شهرستان آبدانان تجلیل شد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است