به ریاست فرماندار آبدانان /

بیست و نهمین جلسه ستاد کرونا شهرستان برگزارشد

بیست و نهمین جلسه ستاد کرونا شهرستان برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ بیست و نهمین جلسه ستاد کرونا شهرستان آبدانان به ریاست فرماندار و با حضور اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مرادحاصلی فرماندار آبدانان در این جلسه ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت : با توجه به فرارسیدن فصل پائیز و سرد شدن هوا و شروع موج سوم ابتلا به بیماری کرونا باید کنترل و نظارت بیشتری بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذااری اجتماعی در سطح جامعه داشته باشیم .

فرماندار شهرستان آبدانان به استمرار  گشت های  مستمر و روزانه برای نظارت بر عملکرد و رفتار بهداشتی نانوایی ها در سطح شهرستان ونیز نظارت مستمر بر ادارات،بانکها و سایر اماکن عمومی پر ازدحام برای رعایت پروتکل های بهداشتی تاکیدنمود.

در این جلسه پس از گزارش مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای و پس از بحث و بررسی کارشناسی موارد ذیل مطرح، مصوب و برای اجرا ابلاغ شد.

ادارات صمت , شبکه بهداشت و درمان  با همکاری نیروی انتظامی نسبت به تشدید نظارت و کنترل بر فاعلیتهای واحدهای صنفی در راستای پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقدام نمایند و با واحدهای متخلف در این خصوص برخورد قانونی صورت گیرد .

-با توجه به آغاز فصل کاشت اداره جهاد کشاورزی جهت جلوگیری از هرگونه ازدحام ,مرتاجعات مکرر و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی لیست کشاورزان را تاهیه ودر اختیار عاملان توزیع نهاده های کشاورزی قرار دهد .

-تمام محدویتهای گذشته در خصوص تعطیل شدن فعالیت اماکن ورزشی ؛ و تالارها و... ادامه پیدا کند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است