فرمانداری آبدانان

تشکیل جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آبدانان با موضوع پاتوق های مهارتی و فرهنگی

تشکیل جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آبدانان  با موضوع پاتوق های مهارتی و فرهنگی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آبدانان  با موضوع پاتوق های مهارتی و فرهنگی به ریاست مرادحاصلی  فرماندارشهرستان آبدانان  و با حضوررشیدی مدیر کل فنی و حرفه ای استان و  مسئولین ادارات عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان و متولیان امور فرهنگی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آبدانان  برگزار شد.

فرماندار شهرستان آبدانان  در این جلسه با اشاره به نقش جوانان در آینده کشور گفت: توجه به جوانان از اولویت های اساسی دولت است و در این راستا تلاش خواهد شد با استفاده از ظرفیت های مختلف برنامه هایی به منظور افزایش توانمندی جوانان انجام شود.

رشیدی مدیرکل فنی و حرفه ای استان ایلام گفت: با حمایت دولت تدبیر و امید، استانداری ایلام و اکثر ادارات عضو ستاد امسال در سه شهرستان از استان که آبدانان  به عنوان یکی از شهرستان‌های پایلوت طرح پاتوق‌های فرهنگی مهارتی با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد اجرایی خواهد شد.

او افزود: برای اجرای این طرح به کمک و همیاری تمامی دستگاه‌های عضو ستاد نیاز بوده و اداره ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه این طرح هماهنگی و امور لجستیکی را به عهده خواهد داشت.

رشیدی در پایان به این نکته اشاره داشت که مهمترین هدف این طرح آموزش مهارت به کسانی است که بیشترین نیاز را به آموزش داشته و این مهارت‌ها در تمامی جنبه‌ها از جمله اشتغال زایی، مهارت‌های زندگی، هنری، ورزشی، سیاحتی و … به شرکت کنندگان داده خواهد شد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است