به ریاست فرماندار و با حضور کل کتابخانه های عمومی استان

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آبدانان برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آبدانان  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ فرماندار شهرستان آبدانان   در این جلسه با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌های فرهنگی عاملی برای توسعه در آینده است‌، اظهار کرد: کم توجهی به امور فرهنگی نتایج سوء بسیاری را به دنبال دارد

وی افزود: با کمک به کتابخانه ها، نسل جدید جامعه را تربیت خواهیم کرد؛ کودکان و نوجوانان همان نسل جدیدی هستند که باید با ایجاد فضای مناسب به سمت کتابخانه ها و کتابخوانی سوق داده شوند.

مراد حاصلی  با اشاره به اینکه شهرداری ها موظف به حمایت از کتابخانه های عمومی هستند، افزود: شهرداری ها باید با پرداخت نیم درصد در موعد مقرر مطابق قانون وظایف خود را در قبال این نهاد فرهنگی به خوبی انجام دهند.

در ادامه سمیه حیدری ، مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان ایلام ضمن ابراز خرسندي از حضور در شهرستان  آبدانان ،  از فرماندار و اعضاي انجمن بابت همراهي با كتابخانه‌ها قدردانی کرد.

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي  ایلام  ادامه داد: كتاب يك منظومه فرهنگي در جامعه است و با ساير عناصر فرهنگي ارتباطي عميق دارد درجايي كه آحاد جامعه به دانايي وآگاهي باور داشته باشند قطعا در آن جامعه كتاب و كتابخواني چشمگير خواهد بود.

در ادامه جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان ، اعضای این انجمن به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در این حوزه پرداختند.

درابتدای این جلسه ، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان  ضمن قرائت دستور کار جلسه انجمن، گزارشی از اقدامات مهم صورت گرفته توسط اداره متبوع خود راارائه کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است