فرماندار آبدانان

ساعت رای گیری از هشت صبح تا ۶ بعد از ظهر به مدت ۱۰ ساعت است

ساعت رای گیری از هشت صبح تا ۶ بعد از ظهر به مدت  ۱۰ ساعت است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه ستاد انتخابات شهرستان آبدانان به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روز انتخابات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار آبدانان  با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مردم در زمان حضور در شعب رأی اندیشیده شده، افزود: یک روز قبل از برگزاری انتخابات 66 شعبه اخذ رأی در شهرستان آبدانان ضدعفونی می‌شوند.

وی ، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تمهیدات لازم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی اتخاذ شده و به میزان کافی ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده برای عوامل اجرایی، ناظران و بازرسان شعب اخذ رأی و رأی دهندگان تهیه شده است.

 رئیس هیات اجرای انتخابات شهرستان آبدانان اظهار کرد: باتوجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و  نظارت بر رعایت جدی بایسته های بهداشتی نیروهای شبکه بهداشت  و درمان از شعب محل اخذ رای در سطح شهرستان بازدید بعمل خواهند آورد .

مرادحاصلی  از مردم شهرستان آبدانان خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران هنگام حضور در پای صندوق رأی ضمن استفاده از ماسک و دستکش، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به نحو احسن برگزار شود.

او به ۲۱ شهریور یعنی روز رای گیری اشاره کرد و گفت : شروع رای گیری از ساعت 8صبح تا ساعت 6عصر می باشد و  با توجه به اینکه ممکن است ساعت رای گیری تمدید نشود مردم باید در این مدت زمان برنامه ریزی کنند که در پای صندوق‌های رای حضور پیدا و رای خود را به صندوق بریزند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است