به ریاست فرماندار/

برگزاری جلسه مشترک هیات اجرایی ، هیات نظارت ،بازرسی شهرستان آبدانان ‎

برگزاری جلسه مشترک هیات اجرایی ، هیات نظارت ،بازرسی شهرستان آبدانان  ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ نشست مشترك فرماندار و رئيس هيأت اجرايي مرحله دوم انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شهرستان آبدانان  با اعضاي هيأت هاي بازرسي و نظارت در سالن جلسات این فرمانداری برگزارشد .

سیروس مرادحاصلی فرماندار آبدانان در این نشست با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در این شهرستان  اظهار کرد: وظیفه داریم با رفتار بی طرفانه از رای مردم امانت داری کنیم.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان  اضافه کرد: برگزاری انتخابات سالم و در کمال امانت داری همچون مرحله اول اولویت اصلی است که امیدواریم با همراهی خوب برگزارکنندگان انتخابات، شاهد برگزاری انتخابات سالم با حضور پرشورمردم باشیم.

وی صیانت از آراء مردم را مهم ترین وظیفه عوامل اجرایی انتخابات دانست و گفت: عوامل اجرایی انتخابات امین مردم در حفظ و صیانت از آراء می باشند.

فرماندار شهرستان آبدانان  متذکر شد: در مجموع یک هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت در شهرستان آبدانان  برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت دارند، همچنین در دور دوم نیز همانند دور نخست66 شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است که 43 شعبه دربخش مرکزی  و 23 شعبه در دو بخش کلات  وسرابباغ ایجاد شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است