فرمانداری آبدانان

پیام تبریک فرماندار آبدانان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

پیام تبریک فرماندار آبدانان به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ فرماندار و رئیس شورای آموزش و پروش شهرستان آبدانان  در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید تبریک گفت.

طلوع خورشید علم آموزی و دانش آموزی یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان است ، تلاش و ممارست و تفکر دست به دست هم داده، گرد هم می‌آیند تا علم را بیافرینند و شاهراهی به دروازه‌های علم باز نمایند.

عشق و علاقه دانش آموزان و دانشجويان به تحصيل علم و ادب از  يك سو و عشق و علاقه مديران، اساتيد ، معلمين و مربيان به تربيت نونهالان و نوجوانان و جوانان كه سرمايه هاي جامعه هستند از ديگرسو، ستودني و انگيزه بخش است.

اینجانب شروع سال تحصیلی جدید را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و معلمان دلسوز زحمتکش و دانشجویان و دانش آموزان پر تلاش شهرستان آبدانان  تبریک عرض می نمایم و موفقیت روز افزون آنها را از خداوند مهربان خواستارم.

ان شاالله با رعایت پروتکل های ستاد ملی و استانی کرونا شاهد هیچ گونه مورد اضطراری نباشیم و همه معلمان و مدیران و دانش آموزان موظف هستند تمام دستورالعمل های بهداشتی و ضد عفونی و ماسک و فاصله اجتماعی را طبق پروتکل های صادر شده رعایت کنند تا نسل آینده ساز ما بتوانند به فراگیری علم و دانش و تعلیم و تربیت بپردازند و دغدغه دیگری نباشد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است