در دومین روز از هفته دولت

دیدارجانشین فرمانده سپاه شهرستان با فرماندار آبدانان به مناسبت هفته دولت

دیدارجانشین  فرمانده سپاه شهرستان با فرماندار آبدانان به مناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ در دومین روز از هفته دولت جانشین  فرمانده سپاه شهرستان آبدانان  به همراه جمعی از کارکنان با فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان آبدانان در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، نقش سپاه و بسیج در دفاع و پیشبرد اهداف نظام را با اهمیت خواند.

مرادحاصلی خااطرنشان کرد: آن چه در هفته دولت مد نظر است حفظ روحیه ایثار ، عدالت محوری ، رسیدگی و رفع مشکل محرومان و اسرار برای فرامین تدوین شده نظام مقدس اسلامی است.

وی با بیان این‌که فعالیت سپاه و بسیج صرفاً به مسائل نظامی محدود نمی‌شود؛ افزود: در همه عرصه‌هایی که دولت نیاز به کمک داشته؛ ازجمله بلایای طبیعی نظیر زلزله و مبارزه با ویروس کرونا ، نیروهای بسیجی جزو اولین کسانی بوده‌اند که به کمک مردم شتافته‌اند .

نماینده عالی دولت در بخش پایانی سخنانان خود   با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اظهار داشت: از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و خدمات ارزنده و ارزشمند نیروهای مسلح و سپاه پاسداران عزیز، نیروی انتظامی،پدافند هوایی و  سایر ادارات و نهادها و اصناف و بازاریان که همواره در این مقطع زمانی که مردم در معرض خطر این بیماری هستند، در کنار مردم قرار گرفته تقدیر تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم با همدلی، همراهی و همفکری بتوانیم در مقابله با ویروی کرونا پیروز و مردم دیگر نگرانی و دغدغه نداشته باشند.

سرهنگ مرادی جانشین فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در این دیدار با تبریک هفته دولت از تلاش های دولتمردان به ویژه فرماندار شهرستان آبدانان  تشکر و قدردانی کرد.

وی به اهمیت همکاری تمام مردم و مسوولان برای اجرای برنامه‌های نظام به خصوص تحقق سال جهش تولید در سال‌جاری اشاره کرد.

سرهنگ مرادی  اظهار کرد: بسیج و سپاه در کنار مردم و مسوولان با همه وجود و افتخار برای خدمت به کشور و تحقق اهداف عالیه انقلاب سلامی در عرصه حضور دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است