به مناسبت هفته دولت

دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبدانان با فرماندار

دیدار فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبدانان  با فرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ صبح امروز سرهنگ سلیمی  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبدانان به مناسبت هفته دولت با حضور در دفتر مرادحاصلی  فرماندار  آبدانان با وی دیدار و گفتگو کردند

مرادحاصلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت هفته قدردانی و نکوداشت خون شهیدان و دولتمردان است که در مدت کوتاه خدمت خویش کارهای بزرگ و ماندگاری را انجام دادند که ویژگی های این دو شخصیت برجسته باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد : یکی از ابزاها و زیرساخت های مهم توسعه وجود امنیت پایدار است و این وظیفه مهم بردوش کلیه نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی می باشد.و خوشبختانه شهرستان آبدانان با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی ، نظامی و امنیتی  دارای امنیت و ثبات خوبی است.

فرماندار آبدانان  با بیان اینکه مردم ایران اسلامی، مردمی آگاه و بصیر هستند، افزود: ملت قدردان کسانی هستند که صادقانه به آنها خدمت رسانی می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت :اگر امروز در این دیار ولایتمدار موفقیتی حاصل شده نتیجه همدلی و همزبانی همه مسئولین شهرستان است که نتیجه یک کار تیمی بوده است.    

سرهنگ سلیمی  فرمانده نیروی انتظامی آبدانان   نیز ضمن تبریک هفته دولت ،گزارشی از برنامه ها و اقدامات نیروی انتظامی شهرستان را به فرماندار ارائه داد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است