جلسه کارگروه اشتغال

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آبدانان برگزار شد

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آبدانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ، به ریاست مرادحاصلی فرماندارشهرستان آبدانان و با حضور اعضا ء برگزار شد.

فرماندار شهرستان آبدانان با اشاره به مشکلات بیکاری جوانان در شهرستان و اهمیت موضوع اشتغالزایی و همچنین تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری دراین خصوص اظهار داشت: برای به سرانجام رسیدن طرح های اشتغالزا ، مدیران شهرستان باید از همه ظرفیت های قانونی استفاده کرده و از هیچ تلاشی برای اجرایی شدن آنها کم کاری نکنند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر اعطای تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان افزود : نظارت ادارات ذی ربط باید از مرحله تصویب طرح تا زمان اجرای طرح بوده که باعث ایجاد اشتغال در شهرستان شده باشد .

مرادحاصلی تصریح کرد : با توجه به اینکه در آینده نزدیک مرحله دوم پرداخت تسهیلات آغاز خواهد گردید؛ ادارات ذی ربط طرح هایی را که قابلیت اجرایی در شهرستان را دارند شناسایی و به کارگروه اشتغال معرفی کنند .

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان در پایان اظهار کرد : با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان باید مردم لمس کنند که این طرح ها در شهرستان اجرا شده و باعث کاهش بیکاری در سطح شهرستان گردید ه که این می طلبد ما نظارت بیشتری بر اجرای طرح های اشتغالزایی داشته باشیم .

در ادامه این نشست حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای سرمایه گذاری در خصوص اجرای طرح های اشتغال در بخش های مختلف و رفع موانع و معضلات اشتغال در شهرستان پرداختند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است