فرمانداری آبدانان

پيام تبريک فرماندار آبدانان به مناسبت هفته دولت

پيام تبريک فرماندار آبدانان  به مناسبت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ فرماندار شهرستان آبدانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان آبدانان  تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمین الرحیم

نامگذاری هفته اول شهریور ماه، به نام هفته دولت یادآور نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و تمام کسانی است که دلسوزانه در راه خدمت به هموطنان انسانیت را به تصویر کشیده و مسیر رشد وترقی ، عمران وآبادانی و پیشرفت همه جانیه کشور را هموار نموده اند.

هفته دولت امسال مقارن با دهه اول محرم ماه ایثار و شهادت و ماه قیام سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) شده است.

شکست تحقیر آمیز  دیپلماسی آمریکا برای تمدید و افزایش   تحریمهای ظالمانه بر علیه جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر قدرت و عظمت ، همدلی و همراهی مردم عزیز ایران اسلامی  را به منصه ظهور رساند.

در شرایط کنونی کشور لازم است با کار و تلاش بی وقفه و با برنامه ریزی؛ پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا را به پیش برده و امید بخشی را در بین مردم افزایش دهیم. انشااله همچنان شاهد روند خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان باشیم.

هفته دولت، فرصت مناسبی است تا خادمان ملت دستاوردهای  نظام و انقلاب  را  برای مردم که از  پشتوانه عظیم این نظام مقدس هستند؛ تشریح نمایند.

اینجانب بعنوان نماینده دولت محترم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عزیز خصوصاً ایام شهادت شهیدان رجایی و شهید باهنر و همچنین تبریک هفته دولت و روز کارمند به تمامی کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان، توفیق روزافزون همگان را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در راستای تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم از درگاه خداوند متعال خواهانم.

سیروس مراد حاصلی فرماندار شهرستان آبدانان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است