فرمانداری آبدانان

پیام تسلیت فرماندار آبدانان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

پیام تسلیت فرماندار آبدانان  به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ متن پیام سروس مراد حاصلی ، فرماندار شهرستان آبدانان به شرح ذیل است

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ (ع ))

حسین (ع)، عاشورا را آفرید و عاشورا حسینیان را و اینک نوایی آشنا به گوش می‌رسد: باز این چه شورش است که در خلق عالم است.

  باز شور محرمی دیگر از راه می رسد و عالمی را به شمیم جان نواز حسین شهید و ۷۲ شقایق سرخ روییده در دشت نینوا معطر می کند. محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است .

سيّد الشهدا(ع) كشتي نجاتي است كه هركس به آن پناه آورد در امان است. امروز ايستادگي در برابر نظام سلطه و دشمني هاي مستكبران به واسطه فرهنگ عاشورائي و استواري جمهوري اسلامي بر همين اصل است و بايد عبرت گرفتن و انديشيدن به انگيزه هاي اين قيام تاريخي در همه ابعاد زندگي ما مورد توجه قرار گيرد.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به همه عاشقان و شیفتگان آن حضرت بخصوص مردم شهید پرور شهرستان آبدانان تسلیت و تعزیت عرض نموده و سربلندی اسلام و مسلمین را از خداوند باریتعالی مسئلت می نمایم و امیدوارم شیفتگان حضرت سیدالشهداء در  این ایام؛ ضمن حفظ شور حسینی در عزاداری ها و سوگواری ها، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بویژه فاصله گذاری اجتماعی و ادای نذروات خویش در قالب کمک های مومنانه، کادر درمان و خدمتگزاران خود را در مقابله با بیماری منحوس کرونا یاری نمایند.  .

سیروس مراد حاصلی فرماندار آبدانان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است