به ریاست فرماندار/

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آبدانان برگزار شد

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آبدانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آبدانان با دستور کار پرداخت تسهیلات کرونایی به صنوف اسیب دیده  به ریاست سیروس مرادحاصلی فرماندار شهرستان آبدانان  و با حضورسایر اعضا ء  در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار آبدانان در این جلسه با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از شهروندان به دلیل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی  مدتی دست از کار و فعالیت کشیده بودند   تا از شیوع ویروس منحوس کرونا پیشگیری شود گفت: این موضوع تنگناهای اقتصادی و معیشتی فراوانی ایجاد کرده و باید تلاش کنیم در کنار اجرای کامل دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح شهرستان نیز از تمامی ظرفیتها برای کمک به اقشار آسیب دیده استفاده کنیم.

مرادحاصلی بیان کرد : تمامی صاحبان اصناف آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان برای دریافت تسهیلات اقدام کنند و در این زمینه لازم است اطلاع‌رسانی جامع به منظور بهره‌مندی آنها از این تسهیلات حمایتی انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبدانان  با بیان اینکه بسیاری از مشاغل و فعالان حوزه‌های مختلف بخاطر کرونا متحمل ضرر شدند که لازم است مورد حمایت قرار بگیرند، تاکید کرد: تمام مدیران دستگاه‌های مرتبط و بانک‌های عامل باید پیگیر امور پرداخت تسهیلات باشند و روند جذب و پرداخت تسهیلات صنوف آسیب دیده از کرونا را سرعت بخشند.

وی در بخش پایانی سخنانش تاکید کرد:ما مسئولان نباید قفل کننده کارها باشیم بلکه مدیران باید جسارت تصمیم گیری داشته باشندو

برای گره گشائی مشکلات مردم راه کار پیدا کنند.

درادامه عملکرد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در خصوص اطلاع‌رسانی و پرداخت تسهیلات به کسب و کار‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا بررسی شد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است