فرمانداری آبدانان

دعوت فرماندار آبدانان از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن

دعوت فرماندار آبدانان  از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _     " سیروس مرادحاصلی " فرماندارآبدانان با صدور پیامی شهروندان را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر واليال عشر»

بدون شک راهپیمایی 22 بهمن جلوه ای از ایمان، وحدت و اقتدار ملت ایران در حمایت از نهضت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و ارزشهای اسلام است.

ملت همیشه در صحنه ایران، يوم الله بیست و دوم بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را نقطه عطف حیات بخش در تاریخ این مرز و بوم و نمايش وحدت و همبستگي ملي مي ‌دانند، ایامی که  یادآور آرمان های ارزشمندی چون؛ عزت ملی، وحدت و انسجام ملی، اعتماد به نفس، استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است.

اينک در طليعه خورشيد چهل و یکمین بهار پيروزي انقلاب اسلامي، اين انقلاب براي ادامه راه خود به وحدت و همدلي نياز دارد و راهپيمايي 22 بهمن بهترين فرصت براي حفظ وحدت کلمه است؛ مردم با حضور گسترده خود در اين راهپيمايي در راستاي مشارکت اجتماعي، سياسي و ديني، مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني مي زنند تا جهانيان متوجه عظمت و اقتدار اين ملت و انقلاب شوند.

اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگذار تدبیر وامید ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن از مردم شریف، ولایت مدار وهمیشه در صحنه شهرستان آبدانان  دعوت می کنم تا با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های شهدای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نموده و هم صدا با سراسر کشور این اتحاد ملی را به نمایش بگذارند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است