مراسم راهپيمايي يوم الله 13 آبان در شهرستان آبدانان برگزار شد

همزمان با سراسر كشور مراسم راهپيمايي يوم الله 13 آبان در شهرستان آبدانان برگزار شد

همزمان با سراسر كشور مراسم راهپيمايي يوم الله 13 آبان در شهرستان  آبدانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و بی‌نظیر مردم و مسئولان شهرستان آبدانان  برگزار شد و مردم آبدانان هم‌نوا با مردم دیگر نقاط کشور با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» یک بار دیگر شکوه استکبارستیزی را به نمایش گذاشتند.

این راهپیمایی از میدان بسیج شهر آبدانان آغاز و راهپیمایان پس از طی مسیر خیابان ولی عصر (عج ) در میدان ولی عصر (عج)  تجمع کردند.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین  حاجیلری امام جمعه آبدانان در این مراسم با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال گفت: ۱۳ آبان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده است که یادآور سه حرکت بزرگ تاریخی، تبعید حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط رژیم طاغوت، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام و به شهادت رساندن جمعی از دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران در اعتراض به سلطه گری استکبار جهانی است.

امام جمعه آبدانان یادآور شد: روز 13 آبان جلوه‌ای از اقتدار ملی و خط مقاومت است که از سال 1357 در ایران اسلامی شکل گرفت و امروز این سرزمین کانون مقاومت اسلامی‌ شده است.

آتش زدن پرچم آمريكا و اسرائيل و قرائت قطعنامه یوم ا... سیزده آبان از ديگر برنامه هاي مراسم امروز راهپيمايي13 آبان در شهرستان آبدانان بود .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است