نشست مشورتی معاون فرماندار

نشست مشورتی معاون فرماندار و بخشدار مرکزی با اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای شهرک هزارانی برگزار شد

نشست مشورتی معاون فرماندار و بخشدار مرکزی با اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای شهرک هزارانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ نشست مشورتی دهیار و اعضای شورای  اسلامی روستای شهرک هزارانی از توابع بخش مرکزی  با حضورمعاون فرماندار،بخشدار مرکزی به منظوربررسی مسائل ومشکلات این روستا  در محل دهیاری برگزار شد.

در این جلسه معاون  فرماندار آبدانان  هدف از برگزاری این نشست را تبادل نظر وارائه راهکار در خصوص مسائل ومشکلات مردم روستا دانست وافزود:دهیاران بایستی به دنبال حل مشکلات موجود در روستاها باشند.

مرادخانی  با تشریح اهداف دولت و مجموعه فعالیت‌های صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید در ۲ سال اخیر بیان داشت: شوراهای اسلامی و دهیاران اولین نمایندگان دولت در روستاها هستند که ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره با جامعه دارند و بخوبی می توانند مشکلات مردم را رصد و به مسئولان اجریی انعکاس نمایند.

وي به مديريت بحران در سطح روستاها اشاره داشته و افزود: هر دهيار بعنوان مدير بحران روستا تعيين شده است که ضمن داشتن آمادگي لازم در تامين تجهيزات و نيروي انساني، بايد در مواقع ضروري و بحراني، مديريت و برنامه ريزي لازم را داشته باشد.

در ادامه هاجر عزیزی بخشدار مرکزی  نیز در خصوص مسائل و مشکلات روستای شهرک هزارانی مطالبی را بیان و بر اجرای طرح های نیمه تمام و اصلاح معابر و زیبا سازی مبلمان روستا با همکاری مردم و اعضای شورا و دهیاری تاکید کرد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است