پیام تقدیر

امام جمعه و فرماندارآبدانان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کردند

امام جمعه و فرماندارآبدانان  از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کردند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ امام جمعه و فرماندار آبدانان  با صدور بیانیه ای مشترک از حضور گسترده و حماسی مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان آبدانان  در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر کردند در این بیانیه آمده است:

حضور حماسي و شكوهمند مردم مؤمن و انقلابي شهرستان آبدانان   در راهپيمايي روز جهاني قدس، برگ زرين ديگري را در تاريخ سراسر حماسه و ايثار و افتخار اين خطه ثبت نمود.

 اين حضور باشكوه و دشمن شكن كه در لبيك به نداي تاريخي امام راحل و عظيم الشأن و فرامين مقام معظم رهبري شكل گرفت، بار ديگر وحدت، همدلي و هوشياري امت اسلامي در برابر توطئه هاي استکبار جهاني و صهيونيسم غاصب را به نمايش گذاشت.

ملت ایران اسلامی با حضور پرشور و وحدت آفرین در راهپیمائی روز قدس ضمن لبیک به ندای تاریخی امام راحل، تاسی از منویات مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از آرمان های فلسطین، به توطئه استکبار جهانی و عمال مرتجع آنها در منطقه به عنوان معامله قرن که بزرگترین خیانت به آرمان های ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف است، پاسخ محکمی دادند.

اينجانبان ضمن قدرداني از حضور آگاهانه و باشكوه مردم مومن و روزه دار شهرستان آبدانان در اين راهپيمايي، پيروزي ملت مقاوم و مظلوم فلسطين در نابودي و محو كامل رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي را از خداوند بزرگ مسئلت داريم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است