فرمانده سپاه ناحیه آبدانان

فتح خرمشهر کاری خدایی با روحیه جهادی بود

فتح خرمشهر کاری خدایی با روحیه جهادی بود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ سرهنگ پاسدار "کرمرضا نصرالهی "فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه در بین نماز گزارن اظهار داشت:دشمن در سال 59 با بیش از 15 لشکر به کشور ما حمله کرد که بعد از 34 روز مقاومت مردم خرمشهر این شهر به دست دشمنان افتاد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی به رزمندگان دستور دادند خرمشهر باید آزاد شود ،افزود:رزمندگان اسلا به تاسی از دستور امام خمینی(ره)با وجود امکانات بسیار کم با همکاری ارتش و سپاه بعد از 534 روز اسارت خرمشهر را آزاد کردند.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان بیان داشت: چون کار کار خدایی بود قلب امام با این فتح شاد شد معادل جنگ به نفع ایران تغییر کرد دشمن از حال تهاجمی به حالت تدافعی وارد شد که باعث نقطه عطفی در کشور شد.

نصرالهی به ایمان به خدا و روحیه جهادی و ایثارگری رزمندگان اشاره و گفت: در طول انقلاب اسلامی ایران، ملت ایران با تاسی از امام راحل و رهبری، هیچ زمان حتی وجبی از خاک این مرز و بوم را به دشمن ندادند و در برابر قلدری‌های هیچ کسی کوتاه نیامدند.

وی با اشاره به سخنان رهبری که ما در طول چندین دهه عمر انقلاب بارها خرمشهرها را فتح کرده ایم ،افزود: نسل جوان و آینده سازان کشور برای رویارویی هر چه بهتر با دشمنان باید با این مقطع از تاریخ و روحیات تکرارنشدنی و منحصر به فرد دوران مقدس آشنا شوند تا بتوانند این انقلاب را به صاحب اصلی خود یعنی امام زمان(عج) تحویل دهند.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان رمز پیروزی را مقاومت،شهادت و از خودگذشتگی دانست و اضافه کرد: از ظاهر و هئیبت دشمن نباید ترسید و امروزه به پشتوانه روحیه ولایتی و از خود گذشتگی جوانانمان و الگو گرفتن از شهدا و جانبازان باید در برابر جنگ های اقتصادی،رسانه ای و هجمه های همه جانبه دشمنان از نظام و انقلاب دفاع کنیم

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است