فرمانداری آبدانان

اولین جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان در سال جدید برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان  در سال جدید برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ اولین  شورای اداری شهرستان آبدانان  در سال 98 با حضورامام جمعه، اعضای شورای تامین ؛ بخشداران مرکزی ؛  کلات  ، سراباغ و مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

امام جمعه آبدانان با بیان فضایل ماه مبارک رمضان گفت: فضائل و ثواب هایی که برای ماه مبارک رمضان و روزه داری ذکر شده، از آنِ کسانی است که حقیقت آن را درک کنند و به محتوای آن عمل و در گفتار و کردار به کار گیرند و به آنها جامه عمل بپوشانند. چنانچه در روایات اسلامی برای روزه داری آدابی ذکر شده و کسانی که صرفاً تلاوت قرآن می کنند، ولی به آیات و احکام آن عمل نمی کنند و یا آن که از روزه داری تنها رنج گرسنگی و تشنگی را می کشند و بوسیله گناه، تأثیر روزه را از بین می برند و ماه مبارک رمضان و فضای معنوی آن تأثیری بر اشخاصی بر جای نمی گذارد، مورد نکوهش قرار گرفته اند

فرماندار آبدانان در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت : تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار در این ماه مبارک  است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

مرادحاصلی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستورات اکید مقام عالی استان در خصوص راه اندازی شبکه دولت از خرداد ماه این فرمانداری هیچگونه مکاتبه دستی را نمی پذیرد و ادارات موظف  هستند مکاتبات خودرا از طریق شبکه دولت انجام دهند .

ایشان خواستارتوجه بیشترمسولان ومدیران دستگاهابرای حل مشکل شهروندان درماه مبارک رمضان وخدمات بیشتری به محرومان ومردم شدند.

نماینده دولت در پایان از اعضای ستاد بحران شهرستان و نماینده صدا و سیما و اصحاب رسانه شهرستان تقدیر  و تشکر نمودند

در ادامه سرهنگ نصرالهی  فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با تقدیر از اعلام حمایت همه مسئولان از سپاه پاسداران درمحکوم کردن یاوه گویی هایی رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه به تشریح برنامه ها و فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان پرداخت .

طهماسبی رئیس دادگستری شهرستان ضمن انتقاد از عملکرد اتاق اصناف و اداره صنعت معدن و تجارت در خصوص نظارت بر قیمت اجناس در شهرستان و آشفتگی در این زمینه ،خواستار توجه و نظارت ویژه بر قیمت ها در این ماه مبارک رمضان شد

برگزاری کلاس های آموزش فضایل اخلاقی  و نماز جماعت در ادارات  و ارائه پیشنهادات و برنامه  های ادارات در حوزه رونق تولید از مصوبات این جلسه بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است