با حضور فرماندارفرماندار آبدانان و مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آبدانان برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آبدانان  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آبدانان به ریاست سیروس مراد حاصلی فرماندار آبدانان و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام  با موضوع  نیم درصد شهرداریها ؛ راه ارتباطی کتابخانه عمومی شهر سرابباغ ؛احداث کتابخانه شماره دو در شهر آبدانان , پیگیری خواسته ها و نیازهای کتابخانه های عمومی این شهرستان تشکیل شد.

سیروس مرادحاصلی فرماندار آبدانان با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در اعتلای فرهنگ عمومی جامعه، دردسترس بودن کتاب  را گامی در راستای افزایش مطالعه درسطح شهرستان عنوان نمود.

فرماندار آبدانان در خصوص سهم نیم درصد کتابخانه ها از درآمد شهرداری ها نیز گفت: با توجه به اینکه گسترش فعالیتهای کتابخانه ای وابستگی به میزان اعتبار کتابخانه ها دارد از شهرداری های  محترم انتظار می رود همکاریهای لازم با کتابخانه را با پرداخت به موقع سهم نیم درصد آنها از درآمد شهرداری ها و انجام برخی فعالیتهای عمرانی مورد نیاز کتابخانه ها بعمل آورند.

وی در پایان تاکید کرد: مطالعه و کتابخوانی یک راه کم هزینه و موثر در افزایش آگاهی مردم است که تاثیر بسیار زیادی در بالارفتن کیفیت زندگی و امنیت روانی مردم خواهد داشت بنابراین ترویج و توسعه کتابخوانی در بین آحاد مردم، همکاری و هم افزایی همه دستگاه های اجرایی شهرستان در ترویج مطالعه مفید و گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه باید در اولویت اهداف این انجمن باشد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام  ضمن سپاس از فرماندار محترم به جهت مدیریت جلسه، عنوان کرد: اهمیت دادن به جلسات انجمن بسیار مهم و جدی است و خروجی برنامه های فرهنگی و ترویجی اداره کتابخانه های عمومی نیز بسیار مفید است.

وی در پایان از تلاشهای شهردار و اعضای شورای شهر آبدانان در خصوص پرداخت نیم درصد شهرداری و برگزاری مسابقه مقاله نویسی تقدیر نمودند .

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است