به مناسبت روز شورا:

پیام تبریک فرماندارآبدانان به مناسبت روز شوراها

پیام تبریک فرماندارآبدانان  به مناسبت روز شوراها

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _متن پيام صادره از سوي  سیروس مراد حاصلی  فرماندارآبدانان  به شرح ذيل مي باشد

بسمه تعالی

امام حسن مجتبی(ع) می فرمایند: «هیچ جماعتی با هم مشورت نکردند مگر آنکه به راه درست راهنمایی شدند»

نهم اردیبهشت ماه روز ملی تشکیل شوراهای اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از وحدت و مشارکت  آنان در آبادانی و تسهیل روند اجرای برنامه های شهری و روستایی است.

اصل شوراها یکی از اصول مترقی و روشن قانون اساسی است که برگرفته از آیات نورانی قرآن و احادیث پیامبر اکرم(ص) و سرچشمه های زلال آموزه های دینی ماست که به یمن استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جامه عمل پوشیده است.

بی شک شوراها بي واسطه ترين حلقه ارتباطي مردم، با حاكميت و نماد تجلی خرد جمعی هستند. المانی از احترام و اکرام به شخصيت و هويت انسان و مردم عزيز ايران. نهادی که مشورت را يکی از ارکان مهم سلامت تصميم گيری  می داند و به بركت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و فضایی كه در آن زندگی می كنند، دوچندان گردید تا از قبل آن جامعه به سوی کمال سوق داده شود و هر روز بیش از گذشته شاهد بالندگی همه جانبه شهر و روستا باشیم.

با تشکیل شوراها و همگرا کردن همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در هر منطقه می‌توان برای ترقی و تعالی و توسعه آن منطقه گام های بزرگ برداشت .

فرا رسیدن روز شوراها را به همه اعضای گرامی شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان آبدانان  تبریک عرض می نمایم. از خداوند متعال خواستارم که همه ما بتوانیم خدمتگزاری لایق برای این مردم شریف و عزیز باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است