به رياست فرماندار

جلسه كارگروه تخصصي سلامت و امنيت غذايي شهرستان آبدانان

جلسه كارگروه تخصصي سلامت و امنيت غذايي شهرستان آبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی به ریاست سیروس مرادحاصلی فرماندار باحضور دکترنیکونهاد  رییس شبکه بهداشت ودرمان وبرخی روسای ادارات مربوطه صبح سه شنبه  سوم اردیبهشت ماه  برگزارشد.

مرادحاصلی  فرماندار آبدانان  ضمن خیر مقدم در این جلسه گفت: پرداختن به مباحث سلامت و امنیت غذایی جامعه بسیار مهم و ارزشمند است ، لذا همه مسئولین دستگاه های اجرایی خصوصا" متولیان امر بایستی در جهت فراهم نمودن بستر و زمینه سلامت و امنیت غذایی جامعه بیش از پیش تلاش نمایند.

فرماندار آبدانان  اظهار داشت : وظیفه اصلی این کارگروه ، تامین بهداشت و مراقبت از سلامت مردم است و با توجه به فرارسیدن فصل گرما و آغاز ماه مبارک رمضان ، توجه بیشتر به مسایل مربوط به امنیت غذایی و نظارت بر نحوه تهیه و توزیع این مواد ضروری است .

مقام عالی دولت در شهرستان در ادامه تصریح کرد: بایستی تدابیری اندیشیده شود که در طول سال نظارت دقیق و مستمری بر کلیه شبکه های تولید ، توزیع و مراکز ارائه خدمات عمومی به مردم در بحث سلامت و امنیت غذایی صورت گیرد.

در این جلسه به  موضوعاتی از جمله  ، برنامه‌‌های ماه مبارک رمضان، رسیدگی به مشکلات جایگاه دفع بهداشتی زباله شهرستان  , حیوانات ولگرد و آموزش‌های مرتبط با قارچ‌های وحشی در سطح شهرستان پرداخته شد.

همچنین در طول برگزاری جلسه مصوبات جلسه گذشته مورد بحث وبررسی قرارگرفت وتصمیمات لازم در این مورد اتخاذ گردید.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است