پیام تبریک بمناسبت نیمه شعبان

پیام مشترک فرماندار و امام جمعه آبدانان به مناسبت نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)

پیام مشترک فرماندار و امام جمعه آبدانان  به مناسبت نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _متن پیام سیروس مرادحاصلی  و حجت الاسلام والمسلمین حاجیلری  به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دلها، پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادیخواهان است، امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده است. این ایام که به هفته سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) نامگذاری شده، تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن به آرامش است. حافظ دو نعمت بزرگ امنیت و سلامتی که قطعا" نبود هر کدام مسائل و مشکلات عدیده ای را به دنبال خواهد داشت.

امنيت و آرامش كنوني ميهن عزيز اسلامي مرهون تلاش های  شبانه روزی و خستگي ناپذير  سربازان گمنام امام زمان (عج)   و دلاور مردانی است كه در راستای  تامین امنیت و آسایش جامعه و خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی فعالیت خالصانه و مجدانه دارند و با تلاشی که کمتر انعکاس رسانه‌ای پیدا می‌کند با انواع خطرها روبه‌رو شده و بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

بدینوسیله ، میلاد یگانه‌ منجی عالم بشریت‌،حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداه) که به نام روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است را به همه مسلمین جهان، هموطنان عزیز، مردم شریف شهرستان آبدانان و سربازان گمنام آن حضرت که بدون تردید در تأمین امنیت و آرامش ایران اسلامی سهم بسزایی دارند و همواره با درایت و هوشمندی، از آرمان های والای نظام و انقلاب دفاع می کنند تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و مسلمین جهان مسئلت می نماییم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است