به مناسبت آغاز سال نو

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید سید خیرالله سیدی ومرادی جانباز 70درصد

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید سید خیرالله سیدی ومرادی جانباز 70درصد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ در نهمین روز از سال جدید جناب مهندس سلیمانی دشتکی  استاندار محترم ایلام در سفری یک روزه به شهرستان آبدانان با خانواده شهید سید خیر الله سیدی و جانباز 70درصد مرادی دیدار و گفتگو نمود .

مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دیدار با خانواده شهید سرافراز سید خیراله سیدی با گرامیداشت یاد و خاطر تمامی شهدا و ایثارگران و تبریک سال نو گفت : دیدار با خانواده شهدا مایه افتخار خدمتگزاران جمهوری اسلامی است و از طرفی مردم ایران قدردان ایثارگری و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

استاندار ایلام  اظهار داشت: ما این گفته امام (ره) را که شهدا چشم و چراغ این ملت هستند، سرلوحه خود قرار داده‌ایم و دیدار خانواده شهدا را به مثابه تجدید میثاق با آرمان‌های آن شهیدان می‌دانیم و در دیدار با خانواده شهدا روحیه مضاعف برای خدمت رسانی بیشتر به مردم می گیریم .

مهندس سلیمانی دشتکی در دیدار با مرادی جانباز 70درصد  افزود:وجود بابركت این عزیزان باعث زنده شدن ارزش ها و ياد و خاطره ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس است لذاخدمت به جانبازان داراي اجري عظيم در درگاه خداوند سبحان است.

گفتنی‌ است استاندارایلام  در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان آبدانان  تجلیل کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است