در پی هشدارهای سازمان هواشناسی استان

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبدانان

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه ستاد مدیریت بحران در پی صدور اخطاریه هواشناسی  به ریاست مرادحاصلی فرماندار آبدانان و با حضور اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری آبدانان تشکیل شد .

دراین جلسه مرادحاصلی فرماندار آبدانان  ضمن تبریک سال نو با اشاره به پیش بینی های هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی جدید به استان هدف از فرخوان این جلسه را ایجاد آمادگی برای پیشگیری و مقابله با سیلاب های احتمالی دانست .

وی از مدیران عضو شورای هماهنگی خواست تا در محل شهرستان حضور داشته و تدابیر لازم را برای آمادگی اتخاذ نمایند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان نسبت به رفع هرگونه قطعی احتمالی برق ، رفع قطعی تلفن ، تدابیر لازم در خصوص آب گرفتگی معابر ،امداد رسانی توسط فوریت های پزشکی ،هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی تاکید کرد و گفت:  ما باید با یکدیگر تعامل وهمکاری داشته باشیم تا در هنگام بروز حوادث بتوانیم در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت نماییم.

مرادحاصلی تاکید کرد : آغاز این بارش ها امروز است و تا اوایل روز سه شنبه ادامه خواهد داشت، در این رابطه از شهروندان و مهمانان نوروزی درخواست می شود تا هشدارهای ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند.

وی اظهار کرد: ،با توجه به  احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها از مردم، عشایر و گردشگران انتظار می‌رود از توقف در حاشیه رودخانه ها، دره‌ها و مسیر‌های سیلابی خودداری نمایند.

فرماندار آبدانان  از شهرداران و دهیاران شهرستان خواست نسبت به لایروبی مسیل ها و جوی های اب و سیل بندهای سطح شهرستان اقدام نمایند .

در این جلسه استاندار ایلام طی تماس تلفنی با رئیس ستاد بحران شهرستان ضمن تقدیر از رئیس واعضای  ستاد مدیریت بحران شهرستان بر آمادگی کلیه  ادارات و نهادهای شهرستان  برای مقابله با هر نوع حادثه احتمالی تاکید کرد .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است