باحضور فرماندار آبدانان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبدانان تودیع و معارفه شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان  آبدانان تودیع و معارفه شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ باحضور فرماندار آبدانان و مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر ایلام ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تودیع و معارفه شد.

مرادحاصلی  فرماندار شهرستان  آبدانان گفت:  در دستگاه هایی مانند هلال احمر نقش مدیرت پر رنگ تر از امکانات و تجهیزات است و بهره مندی از مدیران مجرب در مواقع اضطراری و بحران ضرورتی است که در کنار امکانات و تجهیزات می تواند مفید واقع گردد.

فرماندار آبدانان   در این آئین از زحمات شجاع جابری  درطول تصدی ریاست هلال احمر این شهرستان تقدیر کرد.

مدیر عامل جمعیت استان ایلام  در خصوص انتصاب رئيس جدید جمعیت هلال احمر آبدانان  تاکید کرد: خسرو خدادادی  یکی از افراد شایسته جمعیت هلال احمر در سطح استان است که سابقه حضور در جبهه , امدادی و عملیاتی طولانی در جمعیت هلال احمر داشته و در قسمت های مختلف جمعیت سابقه اجرایی دارد و امیدواریم با روی کار آمدن وی و همکاری و تعامل هرچه بیشتر همکاران و امدادگران آبدانان ، شاهد ارتقای شاخص های عملکردی و امدادی شعبه آبدانان  در سطح استان و کشور باشیم.

در این جلسه با تقدیر از زحمات شجاع  جابری  در مدت زمان مسئولیت خود به عنوان رئیس جمعیت هلال‌احمر آبدانان ، طی حکمی خسرو خدادادی  به عنوان سرپرست جدید هلال‌احمر این شهرستان معرفی شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است