جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران

جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرستان آبدانان تشکیل شد

جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرستان  آبدانان تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان  آبدانان به ریاست فرماندار و باتوجه به زلزله  صبح روز چهارشنبه مورخ 8اسفند و آمادگی اعضای ستاد جهت مقابله با حوادث احتمالی در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

فرماندار آبدانان در این جلسه  گفت: پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران از عوامل مهم در مدیریت بحران است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند .

مرادحاصلی  با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه های عضو ستاد لازم است در دسترس باشند، گفت: حضور همه مدیران در زمان وقوع بحران ضروری است.

وی با بیان اینکه آموزش امداد و نجات در کاهش اثرات بلایای طبیعی تاثیرگذار خواهد بود، افزود: بلایای طبیعی قابل پیش‌بینی نیست، افزایش توانمندی و حفظ آمادگی دستگاه های اجرایی به ‌منظور رویارویی با حوادث و بلایای طبیعی جهت مقابله و کاهش اثرات آن یک اصل مهم و ضروری است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آبدانان  رفع نواقص و تهیه ملزومات در بحث مدیریت بحران را خواستار و ابراز امیدواری کرد تا با روحیه احساس مسئولیت بهترین خدمت به مردم ارائه شود.

فرماندار آبدانان  افزود :به جهت پرهیز از تشویش اذهان عمومی در مواقع بحرانی همچون زلزله و همچنین پیشگیری از شایعات ، ضروری است همکاران بدون هماهنگی مصاحبه ای انجام ندهند.

مرادحاصلی خاطرنشان کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شوددر مواقع بحرانی  به سرعت پارکها ؛  فضای سبزو زمین چمن فوتبال  شهرستان آماده اسکان موقت شود.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است