با حضور فرماندار و امام جمعه در منازل شهدا

تجلیل از همسران شهدا در آبدانان به مناسبت روز مادر

تجلیل از همسران شهدا  در آبدانان  به مناسبت روز مادر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ سیروس مرادحاصلی در ديدار با خانواده معظم شهدا به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) وروز مادر و زن، گفت: نقش همسران شهدا کمتر از شهدا نیست، زیرا این افراد به این مرحله از معرفت و بصیرت رسیده بودند که مانعی بر سر راه شهدا نباشند و با صبر و فداکاری خود شهدا را در رسیدن به آرمان‌های انقلابی یاری داده‌اند.

فرماندار آبدانان  اظهار داشت: همسران شهدا با تربیت یادگاران همسران خود آن ها را برای انقلاب و دوران شکوفایی این سرزمین آماده می کنند و امروزه فرزندان معزز شهدا با الگو گرفتن از پدران شهید خود در شکوفایی کشور سهیم شده اند.

وی افزود: بر خود وظيفه مي دانيم كه همواره در مقابل مقام و منزلت مادران و همسران فرزانه شهدا و ايثارگران سرافراز و جانبازان پرافتخار سر تعظيم بجا آورده  و در برابر عظمت روح آنان تواضع نماييم، چرا كه همواره بر مشكلات اقتصادي و اجتماعي صبر پيشه كرده و در رشد و توسعه كشور عزيزمان سهم بالايي داشته و همواره در اين عرصه بدون توقع از مسئولين و دستگاههاي اجرايي حمايت كرده اند، كه ما مسئولين در قبال اين فداكاري ها مسئوليت خطيري را بر عهده داريم و بايد عليرغم مناسبت ها هميشه پيگير حال اين عزيزان باشيم و در صورت بروز مشكلي در رفع آن كوشا باشيم.

حجت الاسلام حاجیلری نیز در این دیدار ها با اشاره به جایگاه و منزلت همسران  معظم شهدا بر ضرورت تکریم هرچه بیشتر همسران و پدر و مادر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: حفظ و بقای انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت مرهون ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام است.

امام جمعه آبدانان افزود: شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت‌مداری را باید با جان ثابت کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است