با حضور در نمازجمعه انجام شد:

سخنرانی فرماندار در خصوص برنامه های دهه فجر شهرستان آبدانان

سخنرانی فرماندار در خصوص برنامه های دهه فجر شهرستان آبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ در اولین روز از دهه مبارک فجر مرادحاصلی فرماندار شهرستان آبدانان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در نماز جمعه شهرستان آبدانان  حضور یافت و گزارشی از برنامه های ستاد دهه فجر این شهرستان و عملکرد چهل ساله انقلاب در شهرستان ابدانان  را ارائه نمود.

 "سیروس مرادحاصلی "در ابتدای سخنان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،از همه مردم و نمازگزاران این شهرستان جهت حضور پرشور و باشکوه در برنامه های فرهنگی و اجتماعی و همچنین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

فرماندار آبدانان افزود : ما شاهد هستیم که در جهان و بخصوص منطقه خاورمیانه انقلاب های زیادی به وقوع پیوست که اکثر این انقلابها یه به سرانجام نرسیدند یا اینکه از اهداف اولیه خود دورشدند ولی ما می بینیم که انقلاب اسلامی ایران بعد از چهل سال توانمند تر و قدرتمند تر شده که این نشانه رهبری مقتدرانه حضرت امام خمینی معمار کبیر انقلاب و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و حضور گسترده مردم در همه همه صحنه ها بوده است .

وی خاطر نشان کردند: در دهه فجر امسال طرح هایی با 500 میلیارد ریال هزینه در این شهرستان افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است