جلسه شورای مشورتی ایثارگران

جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان آبدانان برگزار شد

جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان آبدانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ ظهر روز چهارشنبه جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان آبدانان به ریاست فرماندار و با حضور اعضا در محل فرمانداری آبدانان برگزار شد

 فرماندار آبدانان در ابتدای جلسه، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  از حضور اعضای شورا تقدیر و تشکر کرد و گفت : نظام ما مدیون شهدا و ایثارگران است و عزت ، امنیت و آرامش کنونی کشور به برکت ایثارگری و ازخودگذشتگی این عزیزان است.

مرادحاصلی  در ادامه با اشاره به در پیش بودن مراسمات دهه مبارک فجر، بر لزوم دیدار ،‌ دلجویی و تجلیل از خانواده های شهدا تأکیدو از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبدانان خواست برنامه ریزی و هماهنگی لازم در این خصوص را بعمل آورند .

وی افزود : در حال حاضر با توجه به مشکلات اعتباری، محدودیتهایی در زمینه اشتغال در ادارات دولتی وجود دارد و بخش دولتی جوابگوی همه نیازهای استخدامی نمی باشد؛ لذا برای حل مشکل اشتغال، باید نگاهها از بخش دولتی به سمت کارآفرینی و اشتغال در بخش خصوصی هدایت شود.

در ادامه این نشست، مشکلاتی از سوی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان دبیر این شورا در خصوص خانواده های ایثارگران مطرح که در این رابطه هر یک ازاعضای شورا نظرات خود را اعلام داشتند.

در این جلسه در خصوص دیدار با خانواده شهدا ,غبار روبی گلزار شهدا بمناسبت دهه مبارک فجر , مشکلات جامعه ایثارگری، خدمات و برنامه های فرهنگی و درمانی و اشتغال این عزیزان بحث و تبادل نظر شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است