جلسه شورای فرهنگ عمومی آبدانان

تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبدانان  در دفتر امام جمعه این شهرستان با حضور اعضا از ادارات و نهادهای مختلف شهرستان برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبدانان با اشاره به ایام دهه فجر و چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: فضاسازی های مناسبی در سطح شهرستان انجام خواهد شد و در تمام شهرها و روستاهای ما جشن انقلاب با همکاری صد در صدی مردم به اجرا در خواهد آمد.

مرادحاصلی فرماندار آبدانان افزود : اين برنامه‌ها مقدمه‌اي براي حضور حداكثري مردم در مراسم راهپيمايي 22 بهمن و با توجه به اهميت راهپيمايي امسال بايد تلاش كنيم كه با بيان واقعيت‌هاي انقلاب مردم خود جوش در اين حماسه ملي حضور پيدا كنند.

در این جلسه همچنین امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت این ایام و اشاره به در پیش رو بودن ایام فاطمیه عنوان کرد : با توجه به برنامه های متنوعی که در این ایام برگزار می گردد سعی شود در راستای معرفتی و افزایش معلومات برنامه ها اجرا شده تا حرمت ایام عزای ایام فاطمیه هم حفظ شود .

حجت الاسلام والمسلمین حاجیلری  با بیان اینکه  انقلاب اسلامی، در چهل سالگی به بلوغ رسیده است افزود : در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم شریف، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با عزت و سربلندی، در عرصه‌های مختلف، همه سختیها را تحمل کرده و توانستند دشمن را در رسیدن به نقشه‌های شوم خود ناکام بگذارند.

وی تصریح کرد : هم افزایی و مشارکت دستگاه ها و ادارات مختلف جهت تدوین و برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضرورت دارد.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان  آبدانان برخی مسؤولان به بیان عملکرد و برنامه‌های خود به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره داشتند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است