دیدار مردمی جمعی از مسئولین با مردم

دیدار فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولین با مردم روستای هلیوه

دیدار فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولین با مردم روستای هلیوه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ با حضور امام جمعه , فرماندار؛ فرماندهی سپاه ناحیه آبدانان ؛ فرماندهی انتظامی شهرستان ؛ بخشدار کلات  و جمعی از مدیران در روستای هلیوه بعد از نشست صمیمانه با مردم نماز مغرب و عشا اقامه شد .

موضوع گازکشی روستا  ترمیم شبکه آب و برق ؛ ترمیم راههای روستایی و بین مزارع ، استفاده از عقبه سد کرخه ، تسریع در احداث جاده هلیوه به پاعلم و پل زال ؛ ترمیم و اسفالت جاده ارتباطی سرکوهه و .....از جمله موارد مطرح شده در این دیدار بود .

این دیدار در قالب طرح چهل سال انقلاب چهل روستا چهل مسجد که با هماهنگی فرماندار محترم دفتر امام جمعه ,سازمان تبلیغات و ستاد اقامه نماز آبدانان صورت گرفته است .

لازم به ذکر است که سوالات و مسایل و مشکلات مطرح شده در این دیدار  توسط مسولین مربوطه پاسخ داده شد .

فرماندار آبدانان در جمع مردم روستای هلیوه ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت : با نگاه لزوم ارتباط با مردم برای تسریع در خدمت رسانی به آنان در روستاها در میان شما عزیزان به اتفاق مدیران حاضر می شویم تا مردم شریف شهرستان بدون واسطه  با خدمتگزاران خویش در ارتباط باشند و اعتقاد  داریم که مردم عزیز از سرمایه های گرانقدر نظام هستند و برای ما مدیران هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به شما مردم نجیب نیست.

مرادحاصلی خاطر نشان کرد :  برگزاری دیدار مردمی و ملاقات با شهروندان از دستورات مورد تاکید ریاست محترم جمهوری به مسئولان دولتی است تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار بگیرند و موضوع حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و میز خدمت در اولویت قرار گرفته شود و قرار است در شهرستان ، با حضور در مساجد، محلات شهر و روستاها به مسایل و مشکلات شخصی و عمومی مردم رسیدگی شود چرا که اعتقاد داریم انقلاب ما با حضور مردم و از مساجد شکل گرفت.

این مقام مسئول ضمن تبیین خدمات نظام در مدت 40 سال پس از پیروزی انقلاب و همچنین بیان خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید از ابتدای روی کار آمدن تا کنون افزود:جمعیت روستائی، یک جمعیت علاقمند است و وظیفه ما مسئولان خدمات رسانی به آنان و ایجاد عمران و آبادانی در روستاهاست تا از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری نموده و زمینه ترغیب به ماندن را برای آنان در روستاها فراهم نمائیم.

حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه ابدانان  ضمن تقدیر از مردم شریف ایران که همیشه و در تمامی صحنه ها از مسئولین پیشی گرفته و در صف مقدم مبارزه با همه مشکلات و موانع سینه سپر کرده اند، افزود: ارتباط تنگاتنگ مسئولین و مردم از مشخصه های حکومت اسلامی است.

نصرالهی فرمانده سپاه ناحیه ابدانان نیز دراین دیداردرخصوص جایگاه بسیج وبسیجیان درنظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات بسیج سازندگی در سطح روستاهای شهرستان با همکاری فرمانداری این شهرستان مطالبی را بیان نمودند .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است