فرماندار آبدانان

افتتاح و کلنگ زنی 29طرحدر دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی 29طرحدر دهه فجر

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _"سروس مراد حاصلی "فرماندار آبدانان در گفتگو با خبرنگارآبدانان خبر آرامش و امنیت امروز  را در سایه پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دهه فجر، تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های شهدا و امام شهدا است و از آنجا که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم دشمنان هجمه‌های بسیاری را علیه ملت ایران شروع کرده‌اند که به یاری خدا و با پشتیبانی از ولایت فقیه، تمامی توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امسال ایام فاطمیه با دهه مبارک فجر مقارن شده است، افزود: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حفظ حرمت ایام فاطمیه و عزاداری این بانوی اسلام، باید باشکوه برگزار شود.

فرماندار شهرستان آبدانان بیان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر 29 پروژه و طرح با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد  تومان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید .

مرادحاصلی با اشاره به مهمترین پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال، عنوان کرد:افتتاح مسجد جامع شهرستان ، کلنگ زنی پمپاژ آب رسانی به زمین های شهرک هزارانی، گازرسانی به روستاهای بخش کلات ،افتتاح سالن ورزشی روستای چمکبود،افتتاح دو باب مدرسه ابتدایی و کلنگ زنی یک باب مدرسه،افتتاح سیلیو ذخیره گندم در بخش کلات نمونه‌هایی از این پروژه‌ها می‌باشند.

فرماندار آبدانان بیان داشت:در این پروژه ها زمینه اشتغال برای 517نفر در حین کار و 239نفر بعد از بهر برداری فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به مقایسه پیشرفت های قبل و بعد از انقلاب شهرستان اشاره و افزود: در سطح شهرستان قبل از انقلاب 200مشترک آب و فاضلاب وجود داشت که در حال حاضر به برکت نظام اسلامی 15هزار مشترک با 9ایستگاه پمپاژ آب وجود دارد.

مراد حاصلی با بیان اینکه در قبل از انقلاب یک موتور دیزل برقی در طول روز تا 6ساعت فقط برای 150مشترک وجود داشته ،تاکید کرد: در نظام اسلامی حدود 17هزاز مشترک و تمامی روستاهای بالای 5خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.

فرماندار آبدانان با بیان اینکه میزان آسفالت شهر و روستایی در قبل انقلاب شهرستان را صفر درصد و بعد از انقلاب صد درصد می باشد،گفت:در حال حاضر 100درصد مناطق شهری شهرستان و 70درصد مناطق روستایی از نعمت گاز بهرمند هستند.

مراد حاصلی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران پیشرفت‌های زیادی در تمامی زمینه‌ها داشته است ،بیان داشت: ما وظیفه داریم این دستاوردها و پیشرفت‌ها را در سطح جامعه اطلاع‌رسانی کنیم تا مردم عزیزمان بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه خدمات ارزشمندی برای آنان به ارمغان آورده است.

فرماندار آبدانان با بیان اینکه  راهپیمایی 22 بهمن امسال باید پررنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد، افزود: با توجه به تهدیدات بیرونی و تحریم‌های اخیر دشمنان، با حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به جهانیان بالاخص دشمنان ایران اسلامی ثابت خواهیم کرد که تا آخرین قطره خونمان پشتیبان ولایت و رهبری هستیم و خواهیم بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است