دیدار مسئولین با مردم روستای سرپله

دیدار فرماندار، امام جمعه و مسئولین ادارات با مردم روستای سرپله

دیدار فرماندار، امام جمعه و  مسئولین ادارات با مردم روستای سرپله

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ عصر روز سه شنبه مورخ 2/11/97 فرماندار شهرستان به همراه نماینده ولی فقیه و امام جمعه آبدانان  و جمعی از مسئولان و روئسای ادارات با هدف دیدار با مردم و بررسی درخواستها و مشکلات اهالی روستای سرپله در جمع اهالی این روستا از توابع بخش سرابباغ حاضر شدند.

در این دیدار مرادحاصلی فرماندار آبدانان  ضمن تبریک بمناسبت یوم االله دهه مبارک فجر و40 سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی و با آروزوی توفیق برای همه خدمتگذاران به نظام اسلامی و با اشاره به برکات نظام و انقلاب، بیان کرد: یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است بطوری که انقلاب و نظام مال مردم است و مسئولین خادم و خدمتگذار مردم و ولی نعمتان عزیز ما هستند

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد این هستیم که هر روز و هر سال اقدامات مفیدی در حال انجام است و جمهوری اسلامی توانسته جایگاه خود را در منطقه و جهان پیدا کند گفت: شاهد هستیم که نظام اسلامی به یکی از تاثیرگذارترین و مهمترین کشورهای خاورمیانه تبدیل شده و هیچ صلحی بدون نقش آفرینی کشورمان در منطقه پایدار نبوده است.

فرماندار آبدانان با اشاره به دستاورد های دولت در چند سال اخیر در روستاها  اظهار داشت : پس از انقلاب و بخصوص در چند سال گذشته  خدمات  قابل توجهی از قبیل  گازرسانی، برق رسانی، آبرسانی و ساخت مسکن روستایی  جهت  اصلاح و بهبود زندگی مردم در روستاها  ارائه شده که این مهم نشان دهنده جایگاه ویژه روستا و روستاییان و اهمیت ویژه آن در دولت تدبیر و امید است  و در این راستا  ایجاد اشتغال پایدار روستایی نیز  به عنوان یکی دیگر از اولویت ها و شاخص های توسعه همواره مورد توجه بوده است .

حجت الاسلام حاجیلری  امام جمعه شهر آبدانان نیز در ادامه گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم و شاهد مدیریتها و کارگشایی های ارباب رجوع توسط مسئولین به صورت مستقیم هستیم .

حاجیلری افزود: بازتاب حضور مسئولین در مساجد و در کنار مردم و تقویت آن باعث می شود که مردم راحت تر به بیان مشکلان خود بپردازند که جای تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان به جهت آغاز این سنت حسنه دارد و امیدواریم این روند ادامه دار باشد .

در ابتدای این نشست صمیمی گزارشی از اقدامات عمرانی و خدماتی صورت گرفته در این روستا توسط دهیار روستای سرپله  در مسجد روستا بیان شد .

سپس کمبودها ، درخواست ها و مشکلات موجود توسط اهالی روستا مطرح شد. ، تعمیر و مرمت جاده ارتباطی روستا ؛ انتن دهی تلفن همراه ؛ ساخت مسجد روستا ، اشتغال و بیکاری جوانان روستا بخشی از این موارد مطرح شده بود .

در ادامه تنی چند از روسای ادارات و دستگاههای خدمات رسان به پاسخگوئی به سوالات طرح شده پرداختند .

در پایان این دیدار نماز جماعت هم در مسجد روستا به امامت امام جمعه آبدانان برگزار گردید

در این دیدار مردمی، مدیر جهاد کشاورزی ، اداره برق، بهزیستی ، کمیته امداد، تعاون روستایی ؛ امور عشایری  و.فرماندهی نیروی انتظا می و........فرماندار را همراهی کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است