دیدار مردمی

دیدار فرماندار ، امام جمعه و مسئولین ادارات با مردم روستای گنداب

دیدار فرماندار ، امام جمعه و مسئولین ادارات با مردم روستای گنداب

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ در روز سه شنبه مورخ 25دی ماه سیروس مرادحاصلی  فرماندار؛ حجت السلام حاجیلری امام جمعه ؛ میری بخشدار مرکزی ، نصرالهی فرمانده سپاه  و جمعی از مسولین دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در روستای گنداب  ضمن بررسی مشکلات و مسایل با اهالی این روستا دیدار کردند.

در این دیدار اهالی روستا ،گاز کشی به روستا ؛  بهسازی روستا ، تامین نفت سفید ، وسایل بازی و ورزشی  و ساخت پارک محله ای را از مسایل و نیازمندی های روستا اعلام کردند.

سیروس مرادحاصلی با بیان اینکه  خوشحالم که امروز با شما مردم بافرهنگ و فرهیخته نشست صمیمانه ای داشته گفت: مسایلی که فرمودید بجا و خواسته های شما منطقی و درست است و ما وظیفه داریم تمام توان خود را برای حل این مشکلات بکار گیریم.

وی افزود : به زودی  با انتخاب پیمانکار کار گازکشی با اعتباری بالغ بر 60میلیارد ریال در دوروستای گنداب و انجیره آغاز خواهد شد و اهالی این دوروستا از این نعمت الهی برخوردار خواهند شد .

امام جمعه شهرستان حجت الاسلام حاجیلری  در این دیدار از پیگیری‌های متعدد مطالبات مردم توسط فرماندار در سطح استان سخن گفت و عنوان کرد خوشبختانه مجموعه مسئولان شهرستان به جد پیگیر مسائل شهرستان هستند.

در پایان این دیدار نماز جماعت هم در مسجد روستا به امامت امام جمعه  آبدانان برگزار گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است