با حضورامام جمعه و فرماندار آبدانان

مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) درآبدانان برگزار شد

مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) درآبدانان  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ مراسم  سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و نکوداشت مقام شهدای ۱۵ خرداد با حضور حاتمی  فرماندارآبدانان، حجت الاسلام سوری  امام جمعه آبدانان ، اعضای شورای تامین ؛ معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی و‌مردم ولایتمدار شهرآبدانان و جمعی از روسای ادارات ؛ نهادها و بانکهای شهرستان  با سخنرانی حجت الاسلام سوری  و مداحی اقای اعتمادی در مسجد جامع شهر آبدانان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سوری  امام جمعه شهرستان آبدانان ، در سخنانی ضمن تبیین برخی از ابعاد شخصیت بنیان گذار جمهوری اسلامی، ولایت فقیه را ادامه ی پیروی از عترت پیامبر(ص) دانست.

امام جمعه آبدانان اظهار داشت : اخلاق امام در همه ی امور و مسائل دینی و حفظ آرمان های نظام و انقلاب از مهمترین درس های است که امام برای ما به جا گذاشته است.
وي در ادامه گفت:  شاخصه مهمي كه امام (ره) داشت  استكبار ستيزي و مقابله با دشمنان اسلام و ايران بود كه ايشان در هنگام حكومت پهلوي ذره اي از ارمانهاي خود و انقلابي كه در پيش بود كوتاه نيامد و با تمام شجاعت و درايت خود در مقابل آن رژيم به سركردگي آمريكاي جنايتكار تا پيروزي انقلاب ايستاد.

در این مراسم فرماندهی پایگاه پدافند هوایی  ارتش جمهوری اسلامی ایران  از عزاداران حاضر در مراسم پذیرایی نمود .

 

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است