فرمانداری آبدانان

جلسه شورای مسکن شهرستان آبدانان

جلسه شورای مسکن شهرستان آبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _جلسه شورای مسکن شهرستان آبدانان  به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان به ریاست مهندس حاتمی فرماندار آبدانان و با حضور معاونین املاک , مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام ؛ بخشداران مرکزی و مورموری شهرداران آبدانان ؛ سرابباغ و مورموری و روسای ادارات برق ؛ راه وشهرسازی ؛ آب و فاضلاب ؛ منابع طبیعی ؛ ثبت و اسناد و نظام مهندسی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مهندس حاتمی اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی مسکن گفت: طرح‌ ایجاد مسکن می‌تواند راهکار موثری برای حل مشکل خانه‌دار شدن مردم به ویژه جوانان باشد که عمدتا افراد نیازمند و واجد شرایط جامعه را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه راه وشهرسازی هرچه سریعتر ضمن اطلاع رسانی به آحاد شهروندان ، پیگیری های لازم را برای بررسی افراد ثبت نام شده  درسه شهر آبدانان ؛ سرابباغ و مورموری داشته باشد.

فرماندار شهرستان آبدانان افزود : حتی المقدور واگذاری زمین در طرح نهضت ملی مسکن باید در شرایطی انجام شود که کمترین هزینه را برای ادارات متولی و همچنین ادارات خدمات رسان (آب، برق، گاز و مخابرات) داشته باشد.

ایشان بر ضرورت نظارت دقیق فنی و اجرایی احداث پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن از نظر طراحی و کیفیت ساخت و استفاده از تکنولوژی روز صنعت مسکن توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

رئیس شورای مسکن شهرستان آبدانان در خصوص وضعیت متقاضیان ثبت نامی طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد : برای شهرستان آبدانان 843واحد پیشبنی شده که در طی یک دوره چهار ساله ساخته شوند که از این تعداد 308 نفر در سامانه ثمن تائید شده اند و 24نفر موفق به پرداخت سهم اولیه 40میلیون تومانی شده اند و به شهرداری و نظام مهندسی جهت اخذ پروانه و سایر مراحل در حال معرفی شدن هستند .

مهندس حاتمی همچنین با توجه به ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن و با اشاره به قانون جهش تولید مسکن بر لزوم همکاری کلیه دستگاههای اجرایی مصرح در قانون مذکور جهت اجرایی نمودن آن تاکید نمودند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است