صبح امروز

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز شهرستان آبدانان برگزار شد

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز شهرستان آبدانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ صبح امروز  جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آبدانان  به ریاست مهندس حاتمی فرماندار وبا حضور اعضاء  در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

این جلسه با هدف تشریح دستورالعمل ابلاغی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر، همچنین انجام برنامه‌ریزی لازم و ایجاد انسجام و هماهنگی کمیته ها و اعضای ستاد در خدمت رسانی به مسافران و گردشگران برگزار شد.

حاتمی فرماندارآبدانان در ابتدای جلسه گفت: «باید به بهترین وجه ممکن خدماتی شایسته و درخور هموطنانی که شهر ما را به عنوان مقصد یا مسیر سفر انتخاب می‌کنند، به آن‌ها ارایه دهیم که با خاطره ای خوش شهرستان را ترک نمایند.

فرماندار آبدانان خاطر نشان کرد:  که باید شهرداران و دهیاران  زیباسازی شهرو روستا بخصوص مداخل ورودی شهر و روستاها، خط کشی معابر اصلی، چمع آوری موانع ایزاعی سطح خیابانهای اصلی و فرعی، رصد روشنایی معابر اصلی و فرعی شهر و روستاها، جلوگیری از کنده کاری معابر در اسفند ماه بویژه از ۱۵ اسفند، اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم توسط ستاد اسکان شهرستان، حضور پررنگ تر پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در سطح خیابانهای اصلی و رصد و توجه ویژه به توزیع درست و بموقع ارزاق عمومی از جمله مسایلی است که توسط کمیته های مختلف ستاد تسهیلات سفر شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

 وی افزود : هماهنگی بین دستگاههای خدمات رسان عضو ستاد اجرایی خدمات سفر از اهمیت بالایی برخوردار است وباید خدمات عمومی اعم از نانوایی ها توسط جهاد کشاورزی و با همکاری سایر ادارات  کنترل ویژه شود تا کیفیت نان تولیدی از درجه مطلوبی برقرار باشد.

حاتمی  در دسترس بودن مدیران  را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد که مدیران باید کشیک  حضور کارکنان خودرا در ایام تعطیلات نوروزی در ادارات را به فرمانداری اعلام نمایند .

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان آبدانان در پایان گفت : همه ما بایستی تلاش کنیم که کیفیت خدمات سفرهای نوروزی در مرکز شهرستان و بخش ها ارتقا دهیم و از ظرفیت گردشگری روستایی غافل نشویم و مناطق بکر و طبیعی را معرفی نماییم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است