نهمین

جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان به ریاست معاون فرماندار برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان به ریاست معاون  فرماندار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ نهمین جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان به ریاست  اقبالی معاون  فرماندار برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست ماشالله اقبالی معاون سیاسی ؛ امنیتی  و اجتماعی فرمانداری آبدانان برگزارشد، ابتدامعاون  فرماندار ضمن مهم خواندن بحث اعتیاد به عنوان یک مسأله اجتماعی مهم گفت: علل و عوامل گرایش به اعتیاد و متغیرهایی که در گرایش به مواد مخدر تاثیرگذار هستند باید کنترل شود، امروز نهادهای فرهنگی با مسئولیت سنگینی که برعهده دارند اگر هماهنگ عمل نکنند هر روز آسیب ها بیشتر خواهد شد، و هم چنین با برنامه ریزی در خصوص برنامه های  فرهنگی فشارهای اجتماعی برای گرایش به مواد مخدر را کم می کند.

معاون سیاسی ؛امنیتی  فرمانداری آبدانان  با بیان اینکه اعتیاد نیز یک بیماری است و برای مداوا همه افراد جامعه باید مشارکت نمایند، تاکید کرد: افراد معتاد پس از ترک نباید رها شوند و باید مورد حمایت باشند و بخصوص موضوع اشتغال آنها باید مورد توجه قرار گیرد چرا که هزینه ای برای درمان آنها پرداخت می شود، نباید بی ثمر باشد.

وی در پایان تاکید کرد : استفاده از ظرفیت مردم و سمن ها بعنوان حلقه ارتباطی جامعه و متولیان امر مبارزه، مسئله بسیار مهمی است که نباید از آن غافل بود.

همچنین در این جلسه هریک از اعضای حاضر در جلسه گزارشاتی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات قبلی گزارشات خود را اعلام نمودند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است