دفتر امام جمعه

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان آبدانان

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان آبدانان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ دومین جلسه هماهنگی ستادگرامیداشت دهه فجر شهرستان آبدانان با حضور  امام جمعه  ،فرماندار و ومسئولین ادارات و نهادهای  شهرستان آبدانان  در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

مرادحاصلی ،فرماندار آبدانان  در این نشست ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجراظهار داشت: باید در دهه فجر دستاوردهای انقلاب را در موضوعات مختلف بیان کنیم و تمام مدیران عملکرد حوزه خود را برای مردم تشریح و ارائه کنند.

ایشان درادامه با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي ايران در زمينه‌هاي مختلف به دستاوردهاي چشمگيري دست يافته است تصريح كرد: با تشريح اين دستاوردها در ايام‌الله دهه فجر و ايجاد حس اميد و نشاط در جامعه شاهد حضور گسترده مردم در برنامه های دهه فجر خواهيم بود.

وی  خطاب به اعضاء ستاد و مسئولین کارگروه ها و تاکید بر اینکه: یک سری از برنامه ها برای ایام دهه مبارک فجر هرساله انجام می شود اما امسال مصادف است با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بایدامسال به صورت ویژه به موضوع نگاه کرد و یک کار جدید و پرمحتوایی ارائه نمود و از دستاورد های انقلاب و مقایسه آن با گذشته و آینده اقدام تا به اطلاع عموم مردم برسد

حجت الاسلام والمسلمین حاجیلری  ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای این انقلاب برای نسل های آینده ساز تبیین و تشریح و اقدامات ارزشمند و دستاوردهای انقلاب با دوران قبل ازپیروزی انقلاب مقایسه شود.

این مقام مسئول انقلاب اسلامی را حاصل ریخته شدن خون هزاران شهید دانست و از همه مسئولین درخواست کرد در این برهه ی حساس و در آستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی این نهضت بزرگ برای گرامیداشت ایام دهه ی فجر از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

گفتنی است در این جلسه روسای کمیته های مربوطه در راستای گرامیداشت این دهه فرخنده معرفی شدند.

در ادامه ی این جلسه هریک از مسئولان به بیان دیدگاه ها و برنامه های اجرایی خود در ایام دهه ی مبارک فجر پرداختند.

اجراي جشنهاي متنوع ، رژه خودرویی ؛ زنگ انقلاب ، گلباران مزار مطهر شهدا ، ديدار با خانواده‌هاي معظم شاهد ، برپايي نمايشگاه ، افتتاح پروژه‌هاي عمراني مختلف ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و شركت در مراسم راهپيمائي بزرگ 22 بهمن از جمله برنامه هاي دهه فجر شهرستان آبدانان مي باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است