فرمانداری آبدانان

پیام فرماندار به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

پیام فرماندار به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آبدانان _فرماندارآبدانان در پیامی فرا رسیدن17 مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.  در متن پیام تبریک سیروس مراد حاصلی آمده است :  

بسم ا... الرحمن الرحیم

(ن و القلم و ما یسطرون)

درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می دارند و قدرت اندیشه،توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی گیرند.

۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.

در حقیقت برای اینکه جامعه ای پویا و رو به تکامل داشته باشیم می بایست از حضور فعال خبرنگاران در تمامی حوزه ها استقبال کنیم، چرا که خبرنگاران خط مقدم اطلاع رسانی و جهت دهی افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت های موجود آشنا می کنند و می توانند به عنوان یک عنصر موثر در توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و  فرهنگی جامعه نقش اساسی ایفا کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والا مقام  حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی ، فرارسیدن این مناسبت مبارک  را به همه صاحبان قلم و اندیشه  ، اصحاب رسانه و مطبوعات  ، خبرنگاران خبرگزاریها  و فضاهای مجازی تبریک و شادباش می گویم و   توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

سیروس مراد حاصلی فرماندار شهرستان آبدانان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است