به ریاست فرماندار

با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان برگزار شد

با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _  با حضور حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در اسیتان و امام جمعه ایلام , حجت الاسلام سوری امام جمعه آبدانان ؛ اعضای شورای تامین و سایر اعضا جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان در روز چهارشنبه مورخ 1400/3/19در محل فسالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

در ابتدای این جلسه سیروس مرادحاصلی فرماندار آبدانان  ضمن تقدیر و تشکر از حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در شهرستان آبدانان در سخنانی به بیان اهمیت برپایی باشکوه انتخابات در 28 خردادماه  به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده درهرچه باشکوه تر برگزار نمودن انتخابات در 28 خردادماه در این شهرستان  پرداختند .

فرماندار آبدانان اظهار داشت: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات و انعکاس بیشتر برنامه‌های هر یک از نامزدها و مشارکت حداکثری در سایه حفظ سلامت اجتماعی، رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی با توجه به طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در این شهرستان آمادگی کامل داریم.

 

وی، برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با حضور و مشارکت حداکثری مردم را عاملی برای نمایش اقتدار نظام، دولت و ملت بیان کرد و افزود: برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم موجب استحکام بیشتر نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبدانان با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی و امانت‌داری مجریان انتخابات در این شهرستان خاطر نشان کرد: مجریان انتخابات با آشنایی کامل به قانون انتخابات، تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند به کار می‌گیرند.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان با اشاره به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا افزود: دشمن با سرمایه‌گذاری کلان درصدد القای این موضوع است که انتخابات پیش رو اثری در حل مشکلات جامعه ندارد و باید مراقب این دسیسه بود.

وی گفت: مدیران و مسئولان به عنوان کارگزاران باید تمام توان خود را به کار گیرند تا مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای حداکثری باشد

امام جمعه ایلام افزود: در انتخابات ۲۸ خرداد نیز انشاالله شاهد حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان آبدانان  در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان ایلام اظهار داشتند : تمتم مطالبات و خواسته های بحق مردم شهرستان آبدانان از جمله تسریع در احداث تونل کبیر کوه ؛ پرداخت حق منطقه جنگی و مطالبات دامداران و کشاورزان شهرستان در جلسه هایی که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد بیان شده است و انشاء الله شاهد رفع این مشکلات و خواسته های بحق مردم شهرستان خواهیم بود .

وی درپایان سخنان خود با تقدیر و تشکر از اقدامات فرماندار و سایر  مدیران دستگاههای اجرایی و همچنین آقای بهزاد علیزاده به منظور پیگیری مطالبات مردم افزود؛ اقدامات بسیار خوبی در استان و شهرستان آبدانان  انجام و یا در حال انجام است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است