فرمانداری آبدانان

پیام فرماندارآبدانان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

پیام فرماندارآبدانان  به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آبدانان _ سیروس مراد حاصلی فرماندار شهرستان آبدانان در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان آبدانان تبریک گفت .

در متن این پیام آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم              

خرمشهر را خدا آزاد کرد (امام خمینی ره)

در میان تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، حماسه آزادسازی خرمشهر که با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم و با لطف و مدد الهی رقم خورد، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید و متعلق به همه نسل ها است.

در این روز تاریخی و سرنوشت ساز ‌دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی همگام و یکپارچه و با اتکا به خداوند سبحان و با رهبری امام خمینی (ره)  همراه با اراده قلبی خود،به مقابله جانانه با دشمنان تا بن دندان مسلح و حامیان غربی شان پرداختند و تابلوی اقتدار و ظلم ستیزی این مرز و بوم را در معرض دید جهانیان به تصویر کشیدند.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف شهرستان آبدانان  تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سیروس مراد حاصلی

فرماندار آبدانان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است